Thursday, November 26, 2015


Var ude på en a mine vandreture den anden dag. 
Elsker bare disse stille rum, hvor tanker kan galopere, være stille, lytte indad, filosofere, sanse lyde, dufte - og så træerne .... åh, træerne, markerne, dale og bakker fyldt med liv - det er lykken for migsmile-humørikon

På et tidspunkt kommer jeg til en jernbaneoverskæring, og klokken begynder at ringe, bommen går langsomt ned og jeg standser op. Bag mig kan jeg høre en bil komme i fuld fart, og må bremse godt til for, at holde stille ved siden af mig. 
Og jeg får i dette billede, et smukt billede af livet. 
Vi er på vej, vandre i vores eget tempo, og vi tror ofte vi er på vej et bestemt sted hen. Men pludselig, uventet, bliver vi nød til at stoppe op. Stoppe op for noget, som i første omgang godt kan se ud som en forhindring, men det er simpelhen bare nogle andre rejsende der krydser ens vej på deres rejse. 
Og du kan nogle gange opfatte det, som om andre når hurtigere frem til bestemmelsesstedet end dig, men også de må stoppe op nogle gange for andre energier der først skal passere, og fordi de har større fart på, kan den opbremsning til tider virke voldsom. 
Så målet må være at nyde rejsen, om det er på gåben, med bil eller tog i forskellige retninger.
Joyful journey dear ones 


heart-humørikon

No comments:

Post a Comment