Wednesday, November 11, 2015

Faldt over en bog i boghandlen , hvor forfatteren beskrev en praksis hun havde haft en del år. Den gik ud på at hun hver aften havde en lille bog, hvor hun nedskrev 5 ting hun have været taknemmelig for hver dag.
Det gjorde mig glad at tænke på hvordan sådan en bog kunne se ud efter flere år, samtidig med, at man ærede hver dag, - og tænkte at min praksis i den retning ikke har været så rutinepræget på det sidste - men nu vil jeg tage den op igen, begyndende med i går.
- En opringning fra min datter da jeg sidder på færgen, hvor hun siger, hun elsker mig så højt.
- Møde med Helle fra soul books, hvor vi deler fra hjerte og sjæl.
- Et smil og et klukkende grin fra en 3 md gammel dreng.
- En tjener der er nærværende, da jeg sidder alene på restaurant og spiser - drysser rosenblade på bordet foran mig med et genert smil.
- Et sjældent besøg hos min søster, hvor jeg kan mærke et kærligt familiebånd.

Små hverdagsting der gør glad og beriger - måske du også bliver inspireret til at ære hverdagen
 

No comments:

Post a Comment